Thursday, October 30, 2014

Ubat Jerawat ~ Juga Berkesan Menghilangkan Parut

Alhamdulillah. Hari ni, saya berkelapangan menulis sesuatu di blog suplemen terhangat SHAKLEE. Biarpun hanya sedikit, tapi yang bestnya catatan ni hasil testimoni sendiri.

Suami saya sememangnya agak rajin (tapi tidak Istiqamah) makan suplemen shaklee. Kejap makan, kejap tidak. Ikut mood dia lah kan.

Dijadikan cerita, awal bulan oktober ni dia komplen, rambut dia makin sikit.. sebab gugur. Dia minta saya cadangkan suplemen untuk elakkan rambut gugur. Saya cadangkan lah Vitamin E dan Zinc.

Sebab dia memang takut botak, tiap-tiap hari dia makan vitamin E dan Zinc. Kalau tertinggal pagi, dia akan cepat2 makan bila balik ke rumah pada waktu petang. 

Kemarin, ketika sarapan berdua-duaan, tiba-tiba mata saya terperasan sesuatu. Muka husbn saya makin halus.. lubang2 bekas jerawat hampir hilang. Oh my.. ini memang di luar dugaan. Serius.

Dan saya rasa, ini kesan daripada Vitamin E dan Zinc itu sendiri. Cer tengok, antara kebaikan Vitamin E SHAKLEE

  • Mengurangkan parut, 
  • Menggalakkan kulit menjadi cantik, dan sihat
Sementara tu, Zinc pula :

  • Membantu mengatasi masalah jerawat
  • Membantu penyembuhan luka dalaman dan luaran
  • Mengurangkan masalah uban dan rambut gugur
Syukur Alhamdulillah.. berbunga2 hati ini melihat kulit En. Husbn yang sebelum ini seumpama di 'hentam asteroid' kini agak halus :-). gambar di bawah ni, tiada edit2 ok. Original dan Pressshhh dari ladang kekdahnya hihi.


Oh ya.. pasal rambut tu, kita tengok kesannya macamana nanti. saya akan update kemudian.. harap2 lah kan berkesan.

Jadddi adik manis, kengkawan gojes d luar sana, kalau mencari2 penyelesaian bagi kulit berjerawat atau menggerutu, atau bekas jerawat hodoh, boleh lah cuba produk Shaklee. WhatsApp saya saja dan Insyaallah saya akan bagi panduan bagaimana membuat pembayaran dan saya akan hantar terus kepada anda.. walau dimana anda berada.

Atau boleh juga beli ubat jerawat secara online di sini. Insyaallah.. cepat dan pantas ubat tu menjelma di depan mata hihi.


Shaklee Independent Distributor
SID 950003
Ujye Rohimin
sms / whatsApp : 0128246245 
email : ujye82@gmail.com