Saturday, September 27, 2014

Set Kurus Shaklee Tidak Berkesan

Set kurus shaklee mungkin berbeza dengan set kurus jenama lain. tapi bagi saya, set kurus shaklee lebih lengkap dengan 3 prinsip mudah

BAKAR => Bakar lemak dengan LECITHIN atau OMEGA

BUANG => Detoks atau buang toksin/lemak dengan ALFAFA atau HERBLAX

BINA => Bina kesihatan menyeluruh dengan pengambilan VITALEA dan ESP

Rasanya tidak perlulah saya hurai dengan lebih lanjut tentang set kurus ini kerana saya pasti banyak blog yang menceritakan tentang set kurus shaklee. 

Cuma soalan yang kerap ditanya adalah, Benarkan Set Kurus Shaklee Tidak Berkesan?? Atau... sejauhmana berkesannya set kurus ini? Pun saya tidak terfikir untuk menceritakan pengalaman sendiri. Cukup sekadar saya kongsikan testimoni set kurus yang saya pinjam dari beberapa blog. Kredit saya tujukan kepada pemilik blog tersebut :


1. Testimoni Set Kurus Shaklee 1 : Kredit pemilik Photo  http://www.freevitamin.my



2. Testimoni Set Kurus 2 : Kredit pemilik Photo cikjatt.blogspot.com


3. Testimoni Set Kurus 3 : Kredit pemilik Photo sweetmomsvit.blogspot.com


4. Testimoni Set Kurus 4 : Kredit pemilik photo seenicecare.blogspot.com


5. Testimoni Set Kurus 5 : Kredit pemilik photo diaryofmuhammad.com



Ok.. cukup setakat 5 dulu yang saya kongsikan. Biar gambar berbicara, benarkah set kurus shaklee tidak berkesan.

Bagi anda yang ingin mencuba sendiri, boleh dapatkan Set Kurus Shaklee yang  fofular dan kebabom pada harga mampu milik.. Alfafa, Lecithin, dan ESP dapatkannya di sini, atau boleh hubungi saya seperti berikut :

WhatsApp : 0128246245
FB : www.facebook.com/UjyeRohimin
Email : ujye82@gmail.com