Friday, September 26, 2014

Boleh kayakah dengan SHAKLEE??

Assalamualaikum

Selamat tengahari yang hangat :-)

Hari ni hangatkan lagi blog ni dengan soalan cepumas.. Boleh kayakah dengan SHAKLEE???

Jujurnya, saya tiada jawapan. Sebab saya belum kaya.



Tapi, saya senang hati dengan SHAKLEE. Sejak bergelar SID, secara tidak sengaja saya menjadi aktif. Mula-mula, memanglah suka suka.. setakat post testimoni anak sendiri jadi begitu berselera dan tiada lagi selesma berpanjangan selepas diberi MealShake dari SHAKLEE. Bermula dari sana.. ramai pula inbox dan berminat untuk membeli. Dan hasil suka suka.. Alhamdulillah, saya berjaya mendapat pendapatan pertama dengan SHAKLEE. sikit jerrr RM200++ ONLY.

Ok, balik pada soalan di atas. Betulkah boleh kaya dengan SHAKLEE? Boleh KOT. Tengok orang lain, macam boler jeRR, macam mudah jeRR. Itu orang lain k, bagi saya, saya belum kaya, tapi sekurang-kurangnya pendapatan bersama SHAKLEE membolehkan saya bernafas dengan lega. Dan lebih mudah merancang kewangan.

Pada masa ini, saya boleh maintain 4 angka bersama SHAKLEE. Alhamdulillah. Banyak yang saya boleh buat. Beli Emas, Bayar Taska, ganti 4 biji tayar kereta, servis kereta tiap bulan, hurm.. banyak pulak kan. Once again.. Alhamdulillah.

TAPII jangan cepat terpesona. Ada syarat jika inginkan imbuhan dalam SHAKLEE. jangan mimpi disiang hari.. jangan menganggap duduk goyang kaki pun boleh dapat RM. Nop.
Satu-satunya sebab utama saya cintakan SHAKLEE adalah, segala RM yang saya terima adalah disebabkan oleh usaha saya.

- Menjual barang
- Rekruit member
- Mengajar downline
- Membantu downline

Tanpa kerja keras, amat mustahil untuk mendapatkannya.

So, jawapan tepat untuk soalan di atas adalah.. Yup, Anda boleh kaya dengan SHAKLEE. Anda boleh memperolehi pendapatan sehingga 6 angka. Tapi syaratnya, kerja keras. Gunakan segala kreativiti untuk bersaing dalam SHAKLEE.

Dan percayalah, jika anda berfikiran positif, tidak pernah berhenti berusaha dan tidak pernah berhenti berdoa. Insyaallah, suatu hari nanti, pasti anda boleh kaya dengan SHAKLEE.

Jika anda ingin menjadi sebahagian daripada keluarga besar SHAKLEE kami dan sudah bersedia untuk kaya bersama SHAKLEE, sms/WhatsApp saya di 0128246245 sekarang.