Sunday, March 01, 2015

ESP SHAKLEE Promosi Lagi!!

Assalamualaikum, 
Selamat Tahun Baru Shaklee.
Huhu. Saya pasti semua SID SHAKLEE sedang teruja dengan kehadiran cycle baru di dalam SHAKLEE. Pastinya dengan azam dan target baru, rank baru dan strategi kejayaan yang baru. Saya doakan semoga semuanya akan dipermudahkan.. Amin.

Ada satu lagi perkara yang sangat mengujakan semua SID Shaklee. Promosi!!! Inilah yang ditunggu-tunggu setiap awal bulan. Dan keterujaan menjadi-jadi bila dapat tahu ESP PROMOSI LAGI!!!

Balik-balik promosi kan? hihi. Itu yang bestnya supaya semua pengguna ESP balik-balik dapat kebaikan ESP pada harga yang lebih murah.

Promosi ESP, Beli 6 Percuma 1. Semuaa pengguna akan dapat penjimatan sebotol ESP yang bernilai RM150 jika membeli 6 botol ESP sepanjang bulan ini. Bagi yang belum mula menggunakan ESP, inilah bulan yang terbaik untuk mula menggunakannya. 

Eiks.. Ya, kenapa perlu ambik ESP??

Nih, saya listkan kenapa perlu consume ESP :- 

- ESP adalah sumber tenaga yang memiliki kualiti protein yang tinggi.

- ESP sesuai untuk semua peringkat umur, dan ia satu-satunya produk dalam pasaran yang menyediakan 9 asid amino penting yang tidak dapat dihasilkan oleh badan.

- Kandungan Indeks Glisemik ESP rendah menjadikan ianya sangat sesuai kepada pengidap kencing manis.

- Testimoni sendiri, ESP membantu mengurangkan kolestrol selepas penggunaan 1 Canister.

- Asid amino dalam ESP membantu untuk Awet muda. Asid Amino penting untuk membina otot, rambut, kuku, kulit dan lain-lain.

- ESP juga bagus untuk hormon.

- ESP mengekang pertumbuhan dan perebakan sel kanser.

- Bagi wanita yang mula memasuki usia 30tahun, ancaman pigmentasi amat menakutkan.. dan atasi ketakutan anda dengan mengambil ESP kerana  ESP mencegah dan membaiki pigmentasi.


To be continued.. 

huhu. anak bangun dah! jadi terpaksalah akan disambung kemudian.

Sementara tu, jika berminat untuk mendapatkan ESP shaklee, WhatsApp jak saya 0128246245 untuk penghantaran segera. Penghantaran saya ke seluruh Malaysia!!

Selamat berhujung minggu :-)